ورود پرسپولیس و تراکتور به فوتبال بانوان میزبانی مشهد از لیگ والیبال پسران زیر ۲۰ سال کشور ایوب العملود به ایران رسید + عکس مشکل جدی قلی زاده برای حضور در پرسپولیس زنوزی خواستار قرارداد جدید سه پرسپولیسی باشگاه پرسپولیس به دنبال کنار گذاشتن صادقی گولسیانی صدای گاریدو را درآورد اخباری یا ایپاسی یکی جانشین بیرو می‌شوند ناراحتی مربیان پایه پرسپولیس از گاریدو تیم ملی از ۹ شهریور استارت می‌زند جریمه استقلالی‌ها شفاف می‌شود! سوئیت اختصاصی برای نکونام در استقلال پیروزی‌های ۷۰ هزار دلاری استقلال و پرسپولیس پایان کار پرسپولیس با جذب ۳ بازیکن خارجی سیاست استقلال در فصل جدید: با رقبا به اردو نمی‌رویم! افزایش سقف بودجه تیم‌های لیگ برتری به بن‌بست خورد زمان آغاز بازی‌های فوتبال لیگ‌های معتبر اروپایی فصل ۲۵-۲۰۲۴ واکنش باشگاه استقلال به جدایی حسینی: قرارداد دارد ترابی: از پرسپولیس خداحافظی نمی‌کنم و دوباره برمی‌گردم + عکس
سرخط خبرها

نکونام خودش نمی‌خواهد با این دو نفر کار کند

  • کد خبر: ۲۳۸۵۰۸
  • ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
نکونام خودش نمی‌خواهد با این دو نفر کار کند
باشگاه استقلال جواد نکونام را در انتخاب دستیارانش تحت فشار نگذاشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، عدم حضور محمد نوازی و مهدی هاشمی نسب در اولین جلسه تمرین استقلال شایعات زیادی را مطرح کرده است. شاید این دو نفر اصلاً برگردند و هیچ مشکلی نداشته باشند، اما بحث‌های فراوانی مطرح شده مبنی بر اینکه آنها در لیگ بیست و چهارم روی نیمکت استقلال نمی‌نشینند و یک مربی خارجی همراه با یک دستیار جدید ایرانی جانشین نوازی و هاشمی نسب خواهند شد.

 البته مسئولان باشگاه استقلال قاطعان معتقدند هیچکس نکونام را در این رابطه تحت فشار نگذاشته و اگر قرار بر تعویض دستیاران ایرانی باشد، یا خود نوازی و هاشمی نسب نمی‌خواهند در استقلال بمانند یا اینکه سرمربی آبی‌پوشان بنابر دلایلی ترجیح داده کادر فنی خودش را عوض کند. ظاهرا مالک جدید باشگاه به نکونام این اختیار را داده که یک دستیار خارجی جدید اضافه کند و از بابت مسائل مالی مرتبط با آن دغدغه‌ای نداشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->